Svaly pánevního dna

Jak pracují svaly pánevního dna, MILÉ ŽENY?

Většina nás žen, ztrácí spojení s naším pánevním dnem.

Pánevní dno tvoří několik svalů, které slouží, jako podpora vnitřních orgánů pánve. Pokud nejsou správně používány, ztrácejí svoji pružnost, což se stává u většiny žen, které sedí a nemají žádný pohyb. Svaly pánevního dna, míváme taky stažené, aniž bychom si to uvědomovaly, to znamená, že je nemáme prokrvené, nebo naopak úplně povolené a vůbec je necítíme. Svaly pánevního dna bychom měly správně posilovat, ale taky uvolňovat!

Slabé svaly pánevního dna, mohou dojít ve stresovou inkontinenci. ( Únik moči při kýchání, smíchu nebo pohybu). Je na čase začít se vážně zabývat tímto problémem, kterému se dá velmi dobře předcházet.

V dnešní době ženy dlouho stojí, sedí nebo leží a svaly pánevního dna ztrácejí pevnost. Situace se může zhoršit po porodu nebo po operacích v oblasti břicha, jako jsou císařský řez, hysterektomie. Mladé dívky a ženy, které ještě nerodily mohou mít taky povolené svaly pánevního dna. Je jedno kolik nám je let.

Pro zpevnění pánevního dna:

Pijte hodně vody – abyste byla zdravá musíte být hodně hydratovaná.
Svaly pánevního dna pravidelně procvičujte.

Dělejte dřepy, dřepy podporují přirozené protahování a posilování všech svalů.

Čas na toaletě využijte k posilování svalů pánevního dna. Ženy většinou sedí, jako dámy, místo aby se předklonily a mírně nadzvedly kolena. Tato pozice, která se podobá dřepu, napomáhá posilovat svaly pánevního dna.

Při močení a stolici se uvolněte a netlačte, protože stále strašně spěcháme, první zadržujeme moč v močovém měchýři a pak jí chceme rychle vytlačit. Přestaňte se stresovat a zůstaňte na toaletě, jak dlouho potřebujete.

Ženy, vnímejte pozorně své tělo. Máte vždy schopnost uzdravit sama sebe a zůstat zdravá. Podporujte své zdraví a pohodu, zvyky, které vás těší a dodávají vám energii.

Nesnažte se potěšit druhé tím co samy nechcete, vyjadřujte své pravé pocity to, co chcete vy samy, nemějte zbytečně strach, protože nevyjádřený vztek, zármutek, hněv, smutek můžete zatlačit hluboko do svého podvědomí. A tyto emoce den za dnem vylučují do našeho krevního oběhu zánětlivé látky, které způsobují stárnutí a nemoci pánevního dna.

Naučte pociťovat smutek a zlost bez omluv, prostě tak, jak to je, jak to doopravdy cítíte.

Pokud cítíte, že potřebujete vypustit své emoce tak si zakřičte, vyplačte se, aniž byste někomu ublížily někde na samotě, třeba v autě nebo v lese!♥♥♥

Zaměřte pozornost více na pozitivní myšlenky a emoce. Starou a nepotřebnou energii, kterou držíme staženou v oblasti pánve, vědomě můžeme uvolnit třeba při cvičení jógy.

  

Jógové jemné videa pro Vás, moje milé na uvolnění napětí a posílení svalů v pánevní oblasti: ZDE

Mějte se rády! Vždy na prvním místě!!
Vaše Pavla

Komentáře
  • Radostná, zdravá a šťastná každý den

    Chcete být šťastná a krásná? Chcete žít život v harmonii ? Přečtěte si můj eBook.

  • Nejnovější články
  • Kategorie
  • Potkáme se na Facebooku: